21
Οκτ.
06

Άλλες Οδοί

amapnew55zp8.jpg

Μη μιλάς για τον έρωτα.

Είσαι μια σφαίρα ευερέθιστη απο τη σύστασή της.
Δεν έχεις δέρμα παρά μονάχα για χάδια.
Τον έρωτα δεν πρέπει να τον λές φτερωτό αλλα γδαρμένο.
Άσε λοιπόν τον έρωτα στις ρητορείες λεκτικών συνταιριασμάτων.

“Ολόγιομο φεγγάρι, κάτι απο τα λόγια του παππά, ο αφρός του κύμματος, ο αέρας…”

Μωρό μου, πούτσες μπλε, τ’ ακούς;

Όπως θα λέγαμε “σ’ αγαπάω, ακούς;”

Στο σώμα σου σημάδεψα μια ελιά.
Όπως θα λέγαμε “στον παράδεισο σημάδεψα ένα νησί”.
Όχι, δε σημαδεύω νησιά, ούτε αυλακώνω δέρματα πια.

Θες να γδαρθείς γιατί σε τρώει το δέρμα σου, καταπονημένο απο μια ζωή οικειοθελούς αφοσίωσης, φυλακισμένο απο μια ζωή ειλικρινούς αγάπης.
Ταριχευμένο στη συνθήκη αιώνων ανθρώπινης μαλακίας και άγνοιας.

Λυπάμαι, δεν έχω νύχια να σε ξύσω.
Δε θα σε γδάρω εγώ.
Να πας να βρείς κάποιον πιανίστα, να σου μιλάει στα γαλλικά για το φεγγάρι.
Αυτός θα σε γδάρει.
Και φυσικά θα σε αφήσει μετά, με την ψυχούλα σου χαίνουσα το αίμα της προδοσίας
και μια γεύση πικραμύγδαλου στο στόμα.

Εγω απλά θέλω να σε πηδήξω.

Σου φαίνομαι ωμός;

Αδιαφορώ καλή μου.

Έμαθα πια να δίνω την αγάπη με το σπέρμα μου, κι αυτό χρειάστηκε αιώνες ξυσιμάτων και γυναίκες που κατανόησαν τι σημαίνει να χύνεις μέσα στην καρδιά τους.
Δεν έχω συνταγή για κατανόηση.

Λυπάμαι, αλλα μεγάλωσα.
Δε γρατζουνάω πια κι ας με κατηγορήσεις για ερωτικό φορμαλισμό.

Κάποτε, κάποιος Λαρωσφουκώ, το τοποθέτησε ως εξής: “Υπάρχουν άνθρωποι που ποτέ δεν θα είχαν ερωτευτεί αν δεν είχαν ακούσει να γίνεται λόγος περί έρωτος”.

Εγω θα το έλεγα απλούστερα: Το “σ’ αγαπώ, δεν έχει χρήσεις”

Και εύχομαι να καταλάβεις που διαφέρουμε:
Είμαι στην εποχή της χρήσης του Λόγου, είσαι στην εποχή του έρωτα του Λόγου. Θες να πονέσεις, θέλω να χαρώ. Νοιώθεις την ενοχή, νοιώθω την αθωότητα. Σπέρμα ίσον αγάπη, αγάπη ίσον σπέρμα.

Άλλες οδοί μωρό μου. Καλό σου δρόμο

Πηγή: ΑΓΝΩΣΤΗ

0 Responses to “Άλλες Οδοί”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

Παν-Δαιμόνιο (το):

1. Μουσικές και Ευτράπελα απο ξεμυαλισμένα πιθήκια στο τροπικό Δάσος της Παρωδίας. 2. Λέξεις και ήχοι που προσπαθούν να αποδόσουν μία άλλη ομορφιά, που στην τσέπη της φυλάει το ΜΟΥΣΙΚΟ της ΑΝΤΙΔΟΤΟ, και κυρίως να ορίσουν έναν τόπο συνάντησης για αυτούς που εξακολουθούν να ονειρεύονται.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pandemonio.word@gmail.com

Το Καλεντάρι

Οκτώβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Νοέ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Φακέλωμα

Clicks

  • 92,669

