23
Νοέ.
06

Οι θλιμμένες πουτάνες της ζωής μου

gerz7fm.jpg

Κοίτα μην πεθάνεις χωρίς να δοκιμάσεις τι θαύμα είναι να γαμάς από έρωτα

Gabriel Garcia Marquez

5 Responses to “Οι θλιμμένες πουτάνες της ζωής μου”


  1. Ιουνίου 26, 2007 στο 18:44

    έτσι……….

    αλλά πεθαίνεις χειρότερα όταν δοκιμάσεις να γαμήσεις αφού πεθάνει αυτός ο έρωτας

  2. Ιουνίου 26, 2007 στο 20:05

    Μετά είναι ένστικτο »επιβίωσης» αλλά τελωσπάντων μία η άλλη είναι…

  3. Δεκέμβριος 29, 2007 στο 16:55

    τυχαία μπήκα στο ποστ σου και στην ιστιοσελίδα σου.

    Εκείνο που θα ήθελα να πω ότι η μεγαλύτερη ευτυχία στον άνθρωπο είναι να ταυτίζεται η
    ψυχή με το σώμα.Ο έρωτας με το sex.Aν έχεις το ένα και δεν έχεις το άλλο είναι σαν να
    γλύφεις δάκτυλο δίχψς μέλι.ευλογιμένοι στην γη είνναι εκείνοι που έχουν τύχη ταύτηση,ακι
    εγώ είμαι μία από αυτές.

  4. Οκτώβριος 26, 2008 στο 21:15

    και εγω ειμαι απο αυτους …… τους ατυχους γιατι ο ερωτας μου ειναι παρανομος…
    και ειμαι για κλαματα……

  5. Ιουνίου 5, 2009 στο 09:45

    Καμια πουτανα να γαμησο υπαρχη;


Σχολιάστε

Παν-Δαιμόνιο (το):

1. Μουσικές και Ευτράπελα απο ξεμυαλισμένα πιθήκια στο τροπικό Δάσος της Παρωδίας. 2. Λέξεις και ήχοι που προσπαθούν να αποδόσουν μία άλλη ομορφιά, που στην τσέπη της φυλάει το ΜΟΥΣΙΚΟ της ΑΝΤΙΔΟΤΟ, και κυρίως να ορίσουν έναν τόπο συνάντησης για αυτούς που εξακολουθούν να ονειρεύονται.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pandemonio.word@gmail.com

Το Καλεντάρι

Νοέμβριος 2006
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Φακέλωμα

Clicks

  • 92,649

