11
Φεβ.
07

Τέλος Χρόνου

Και τώρα φίλοι μου είναι αργά..μια καληνύχτα στη μαμά

Αυτό ήταν. Ως εδώ η αναμονή.
Από αύριο βουτάμε στα ανεπιθύμητα μονοπάτια της μαμάς πατρίδας.
Από αύριο ο εγκέφαλος μπαίνει για λίγο καιρό στην κατάψυξη.
Ο στρατός δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Μερικές φορές κάνουμε πράγματα ενάντια στην θέληση μας και αυτό είναι ότι πιο σημαντικό μου έχει ζητηθεί να κάνω χωρίς την συγκατάθεση μου.
Δεν υπάρχει τίποτα ηρωικό στο όλο θέμα. Έχουν πάει χιλιάδες και θα πάνε και άλλοι στο μέλλον.
Αλλά είναι αλλιώς όταν είσαι παρατηρητής έξω από τον χορό και αλλιώς όταν ακούς το δικό σου καμπανάκι.
Αυτά λοιπόν. Παραδίδω στον Βαγγέλη εξολοκλήρου το blog. Σε καλά χέρια δηλαδή. Αγκαλιά με την κοράκλα του που όπου να’ναι θα εμφανιστεί και θα ομορφύνει την ζωή του.
Ελπίζω ο χρόνος αυτός να περάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Αυτό το blog δεν έγινε ούτε από ματαιοδοξία, ούτε εξυπηρετεί κάποιο σκοπό. Απλά μοιραζόμαστε εμπειρίες και ματαιοπονούμε για θέματα που πιστεύουμε ότι αφορούν κι άλλο κόσμο.
Καλή αντάμωση λοιπόν…Οι ευαισθησίες της στιγμής είναι αναπόφευκτες…Θα μου λείψουν πολλά είναι η αλήθεια αλλά δεν γίνεται αλλιώς.

2 Responses to “Τέλος Χρόνου”


  1. 1 The Sentinel
    Φεβρουαρίου 25, 2007 στο 13:09

    kala kouragia. Perimenoume empeiries.

  2. Φεβρουαρίου 27, 2007 στο 14:46

    Ο Faust μου ζήτησε να γράψω κάτι..μικρό έστω, εκμεταλλευόμενος τις 3 μέρες που ήμουν έξω…δεν έχω να γράψω κάτι όμως. Είμαι άδειος σχεδόν.

    Φίλε/Φίλη Sentinel..αυτές τις μέρες εγώ δεν τις ονομάζω εμπειρίες. Χάσιμο χρόνου απλά και καταρράκωση της ψυχολογίας νέων παιδιών άνευ λόγου και αιτίας. Δωρεάν χέρια και υπηρέτες καραβανάδων οι οποίοι δεν φτάνουν ούτε στο μικρό δαχτυλάκι όλους όσους διατάζουν.
    Προχθές ένα ακόμα παιδί 23 ετών βρέθηκε νεκρό στην σκοπιά του στην Ρόδο. Στους γονείς αυτού του παιδιού τι θα πουν άραγε;
    Κουράγιο λοιπόν σε όλα τα παιδιά που περνούν το στάδιο υποχρεωτικής φυλάκισης της ζωής τους.

    ΦΤΙΑΞΤΕ ΜΟΥ ΙΘΑΚΕΣ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ-ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΤΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ…ΝΑ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΩ


Σχολιάστε

Παν-Δαιμόνιο (το):

1. Μουσικές και Ευτράπελα απο ξεμυαλισμένα πιθήκια στο τροπικό Δάσος της Παρωδίας. 2. Λέξεις και ήχοι που προσπαθούν να αποδόσουν μία άλλη ομορφιά, που στην τσέπη της φυλάει το ΜΟΥΣΙΚΟ της ΑΝΤΙΔΟΤΟ, και κυρίως να ορίσουν έναν τόπο συνάντησης για αυτούς που εξακολουθούν να ονειρεύονται.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pandemonio.word@gmail.com

Το Καλεντάρι

Φεβρουαρίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Φακέλωμα

Clicks

  • 92,664

