25
Ιολ.
07

GoodNight Mr.Blogger – Goodnight Mrs.Blogger

blg.jpg

Πληθαίνουν τελευταία οι αναφορές στα blogs, στην εξέλιξη τους, στην δυνατότητα παρέμβασης τους στα κοινά(ντόινγκ) και στην γενικότερη παρουσία τους. Η αλήθεια είναι ότι όταν έχω την ευκαιρία σκορπάω τον χρόνο μου διαβάζοντας αρκετά από αυτά τα άτυπα ημερολόγια όπως τα λένε. Δόθηκε βήμα και διαδικτυακώς, ανώνυμα και ο καθένας βρήκε το λημέρι του. Θα περιφέρει την χαρά του ή και την πίκρα του και θα περιμένει με αγωνία γνώμες, κριτικές και συμβουλές για αυτή την περιφερόμενη διάθεση του. Αν αυτό δεν γίνει το πρόβλημα είναι μεγάλο αφού θα γκρεμιστεί σαν χάρτινος πύργος όλη η αναμονή για αφοσίωση των αναγνωστών στις συνήθειες και στα συμβάντα του μικρόκοσμου του συγγραφέα(αμέ). Κοινώς…ΔΩΣΤΕ COMMENTS ΣΤΟΝ ΛΑΟ.

blogs.jpg

Χιλιάδες ψυχές, χιλιάδες άνθρωποι χορεύουν καθημερινά στην μπλογκόσφαιρα, ψευτογράφουν, ψευτοζούν, φθείρονται ανώφελα σε ένα, μάλλον, παιχνίδι εντυπώσεων που ο καθένας τρέχει μόνος του και ανησυχεί μήπως βγει δεύτερος. Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα(όπως πάντα άλλωστε) και αποτελούν άστρο φωτεινό για όσους απολαμβάνουν την ανάγνωση σκέψεων, εμπειριών και περιγραφής της παρωδίας.

Οι περισσότεροι έχουν χάσει το νόημα…μέχρι και ασφαλιστικά μέτρα έβαλαν για να σώσουν την περιουσία των γραπτών τους απο τους διάφορους αναγνώστες-γύπες που τυχόν θα αναδημοσιεύσουν, θα τα κριτικάρουν, θα τα χλευάσουν και στην τελική θα κάνουν αυτό που ουσιαστικά ζητάει ο ματαιόδοξος συγγραφέας τους, ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙ εδώ και εκεί. Αυτός ο περιφερόμενος θίασος βέβαια δεν έχει κλόουν, ελέφαντες κτλ. Έχει ανασφάλειες, προπαρασκευασμένους φόβους, συμβατικότητες, φιληδονία, ζεστασιά, κρύο και κυρίως μια αψεγάδιαστη μετριότητα.

keyboard.jpg
Γνωριστήκαμε/βγήκαμε/δεν με γάμησε/ αχ τι κακό με βρήκε/ σπαράζει η καρδιά μου/ πέστε μου την γνώμη σας/ δώστε μου λίγη σημασία/ εσείς τι λέτε/ τι θα κάνω τώρα χωρίς σεξ/ καταβάθος αγάπη ζητάω αλλά δεν έρχεται/αλλά ούτε και σεξ έρχεται/ κανείς δεν με καταλαβαίνει/ έχω το δίκιο με το μέρος μου αλλά κανείς δεν με καταλαβαίνει/ εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου/ απαντήστε μου/ ποτίστε το λουλούδι πριν να μαραθεί/ δωρεάν είναι.

Και από κάτω βέβαια δεν προλαβαίνεις να διαβάζεις απαντήσεις, μανιφέστα, προτροπές, δηλώσεις για ανύψωση ηθικού, καταθέσεις ψυχής(σύντομα και αναλήψεις). Το παραπάνω θέμα ήταν αρκετά ελκυστικό για να ξυπνήσει τον ευνουχισμένο αναγνώστη ο οποίος προσπαθώντας να ξαναβρει την χαμένη γνησιότητα των αισθημάτων του θα δώσει ατόφιες συμβουλές, πάντα εκ του ασφαλούς, μέσα σε ένα απολύτως υποκριτικό κλίμα που εξαφανίζει κάθε ενδοιασμό. Οι λέξεις πολλές, οι περισσότερες άδειες. Συνηγορίες ακατάσχετων επιχειρημάτων με άσκοπο τέλος.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο αλλεργικό από την αυτάρεσκη ικανοποίηση και την ψευδαίσθηση που γεννάει. Ρίχνεσαι στο κυνήγι μαγισσών και κυνηγάς την κοινωνική άνοδο μέσα από υποκριτικά κείμενα, ξεχνώντας παράλληλα την περιπέτεια της δράσης έξω από το κουτί που γράφεις.Λογικό αφού το πρώτο είναι καθησυχαστικά προβλέψιμο σαν σπορ ενώ η ζωή έξω έχει ίλιγγο, δεν προβλέπεται. Ηρεμήστε με τα blogs, δεν θα αλλάξουν τον κόσμο. Τον κόσμο του καθενός ξεχωριστά ίσως τον αλλάζουν. Η αληθινή ζωή είναι εκεί έξω και δεν έχει υποκατάστατα. Η παραποίηση που της κάνει ο θαυμαστός κόσμος των bloggers, που μόνο συνδικάτα δεν έχουν δημιουργήσει ακόμα, και ο στρουθοκαμηλισμός την υποκαθιστούν με αληθοφάνειες που την λερώνουν.

20bbaa.jpg

Θα πει κάποιος(θιγμένος) «και εσείς blog δεν έχετε;;»

Ας πούμε ναι αλλά δεν υπάρχει ούτε από ματαιοδοξία ούτε από επιθυμία για περιφορά. Και αν όλα τα παραπάνω είναι η ουσία των blogs τότε εμείς δεν έχουμε blog έχουμε κάτι άλλο..απροσδιόριστο. Και ο μοναδικός λόγος δημιουργίας του είναι η πίστη ότι όλα όσα γράφονται εδώ μέσα αφορούν κι άλλο κόσμο με κεντρικό άξονα την μουσική. Και όταν θα δούμε ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε θα προτιμήσουμε να χαθούμε παρά να μπούμε στην φορμόλη της μαγευτικής μπλογκόσφαιρας που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει

11 Responses to “GoodNight Mr.Blogger – Goodnight Mrs.Blogger”


  1. Ιουλίου 25, 2007 στο 14:38

    M E T A N A S T E S , M I M A S A F I N E T E M O N O U S M E T O U S B L O G G E R S

  2. 2 tester
    Ιουλίου 25, 2007 στο 19:54

    Blogger: a writer whose skill is improved by Comments: the more s/he has, the worse s/he writes.

    [Ευχαριστώ de profundis τον οδοδείκτη K.K.]
    tstr

  3. Ιουλίου 25, 2007 στο 19:57

    Γράφεις κάποιες πικρές αλήθειες. Ίσως με πιο αυστηρή ματιά απ’τη δική μου. Και δια ζώσης, πολλά ακούμε, λίγα μας αφορούν, λιγότερα μας ενδιαφέρουν. Δεν αποκτούμε κάποιο μαγικό ραβδάκι γράφοντας στα blogs που να μας κάνει διαφορετικούς ανθρώπους. Το μέσο ίσως και να έχει ενδιαφέρουσες προεκτάσεις και ιδιότητες. Αλλά καλούνται να τις βρουν, να τις χρησιμοποιήσουν και να τις ανακαλύψουν άνθρωποι. Οι ίδιοι φτηνιάρηδες, σπουδαίοι, φουκαράδες, ευφυείς, ψυχάρες ή μαλάκες που βλέπουμε στο λεωφωρείο ή τη δουλειά.
    Ντρέπομαι να είμαι πολύ αυστηρός. Ντρέπομαι, γιατί πίσω από κάθε ανοησία κρύβεται ένας άνθρωπος -κι ας μην είναι του γούστου μου. Και φοβάμαι μήπως έτσι ταϊζω τον μπάτσο μέσα μου. Αλλά συχνά είμαι.

    Θα κρατήσω μια πισινή: δεν ξέρω πού είναι η αληθινή ζωή ή αν κάνει διακρίσεις στο μπρος ή το πίσω μέρος της οθόνης μου. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει «εκεί έξω» ή αν όλα είναι ένα μεγάλο, περίεργο «μέσα». Μου έχει μείνει το κουσούρι να βλέπω με μισό μάτι την πραγματικότητα!

    [Το Never mind the blogs, απλά κορυφαίο!]
    Καλό βράδυ.

  4. Ιουλίου 25, 2007 στο 21:17

    Πρόσεξε..δεν σημαίνει κατ’ανάγκη ότι εγώ είμαι ο σωστός. Μπορεί για κάποιον άλλον να είμαι εγώ υπερβολικά αυστηρός και εντελώς λάθος…το σίγουρο είναι ότι αυτό το »εκεί έξω» στα σίγουρα υπάρχει…ποιός έχει χάσει τον δρόμο προς τα εκεί ή αδιαφορεί πλέον είναι άλλο θέμα.

    Δεν μίλησα πουθενά για ταξινόμηση ανθρώπων με βάση την ευφυία τους κτλ…το να κλείνεται κάποιος όμως στην παντογνωσία της ψευδογνώσης του και να πλασάρει με έπαρση το είναι του…είναι άκομψο έως γελοίο.

    Έτσι και αλλιώς ο εγωισμός έχει δύο τρόπους για να λάμψει…ο πρώτος να θες να είσαι αξιοθαύμαστος και ο δεύτερος να θες να είσαι αξιολύπητος..η περιφορά της ατυχίας, του πόνου, της ταπεινολογίας κτλ ελκύει…

    όσο για το μέσο..μια χαρά είναι..σαν το λάστιχο βέβαια..το τραβάς αρκετά..μέχρι που στο τέλος σπάει.

    την γνώμη μου γράφω-τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

  5. Ιουλίου 25, 2007 στο 22:05

    Ασφαλώς και δε μίλησες για ταξινόμηση ανθρώπων, Ganuma.
    Εγώ ήμουν που ανέφερα διάφορους χαρακτηρισμούς ανθρώπων για να δείξω το «κάθε καρυδιάς καρύδι» που ισχύει και στα blogs, όπως παντού στη ζωή. Συμφωνώ και για την ψευδογνώση και τους τρόπους του εγωισμού.
    Ας πούμε πως δεν περίμενα κάτι παραπάνω από τα blogs. Ίσως, μάλιστα, να βρήκα περισσότερα απ’όσα περίμενα (τα θετικά του να κρατάς μικροσκοπικό καλάθι).
    Όσο για τον «έξω κόσμο», παρότι έχω κάποια επιχειρήματα θα είμαι ευσπλαχνικός και δεν θα τα αναλύσω βραδιάτικα! Δεν πρεσβεύω την αδιαφορία, πάντως.

    ΥΓ: Για καταθέσεις και αναλήψεις ψυχής έχω ήδη γράψει, άρα θα βάλω τις ορδές των δικηγόρων μου να λάβουν τα κατάλληλα νομικά μέτρα και … [μπλα μπλα μπλα]

  6. Ιουλίου 25, 2007 στο 22:18

    αυτη την εποχή τα οικονομικά δεν μου είναι στα φόρτε τους οπότε αν έχεις κινήσει νομικές διαδικασίες να πάρω πίσω όλα όσα σου έκλεψα..χοχοχοχ

    συμφωνώ στα περισσότερα και σίγουρα το εκεί έξω δεν συναρπάζει ιδιαίτερα..τουλάχιστον εκεί διασταυρώνονται και τα μάτια και θέλοντας και μη υπάρχει αμεσότητα.

    και για να του βάλω άνω τελεία…καλά είναι τα blogs..έγω έχω παρατηρήσει άτομα που ταλαντώνονται γύρω από το δικό μου σημείο ισορροπίας…ίσως να μην τα συναντήσω ποτέ..αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία.

  7. Ιουλίου 30, 2007 στο 13:10

    «Έτσι και αλλιώς ο εγωισμός έχει δύο τρόπους για να λάμψει…ο πρώτος να θες να είσαι αξιοθαύμαστος και ο δεύτερος να θες να είσαι αξιολύπητος..η περιφορά της ατυχίας, του πόνου, της ταπεινολογίας κτλ ελκύει…»

    Ολοκληρη η αστικομοντέρνα βλακεία σε 4 αράδες !
    Ειδικά αυτή η δεύτερη κατηγορία που λες Ganuma De Linarus…καλά εντάξει…
    Μωρό μου ,θέλω να σου ρίξω μια μπουνιά στα μούτρα !

  8. Ιουλίου 30, 2007 στο 13:34

    Επέκτεινε λίγο παραπέρα την σκέψη σου 16forever γιατί δεν έπιασα το νόημα της εντελώς…

  9. 9 16forever
    Ιουλίου 30, 2007 στο 13:58

    Eννοώ ότι τα ‘πες όλα αδερφέ !
    Αυτή η καινούργια μόδα της επιτηδευμένης μανιοκατάθλιψης,κλάματος,περιφερόμενης δυστυχίας και Ξανθοπουλικού παραλήρηματος πόνου έχει γίνει μάστιγα σε σήμειό που να θες να τους ρίξεις μπουνιά ! 😛

  10. Αύγουστος 2, 2007 στο 13:57

    μη γίνεσαι κακός γκανούμα, θα σε τιμωρήσει ο μπλογκοθεός!
    χεχεχε…


Σχολιάστε

Παν-Δαιμόνιο (το):

1. Μουσικές και Ευτράπελα απο ξεμυαλισμένα πιθήκια στο τροπικό Δάσος της Παρωδίας. 2. Λέξεις και ήχοι που προσπαθούν να αποδόσουν μία άλλη ομορφιά, που στην τσέπη της φυλάει το ΜΟΥΣΙΚΟ της ΑΝΤΙΔΟΤΟ, και κυρίως να ορίσουν έναν τόπο συνάντησης για αυτούς που εξακολουθούν να ονειρεύονται.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pandemonio.word@gmail.com

Το Καλεντάρι

Ιουλίου 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Φακέλωμα

Clicks

  • 92,891

